Technische team lead voor het contact center platform team

Brussel

Bediende / Freelancer

Medior (4-6) Senior (7+)

Je zoekt een job als technische teamlead en coördinatie is your middle name? Komt dat even goed uit, we hebben de ideale job voor jou! Lees snel de volledige omschrijving.

Jouw uitdaging

Voor een klant in Brussel zoeken we een technische teamlead om alle activiteiten te coördineren van het contact center platform team.

Deze rol voer je uit met focus op CRM. Jouw contact center platform team levert en ondersteunt de nodige IVR infrastructuur en applicaties, die worden gebruikt door de front- en back-office agents in hun klanteninteracties. Niet alleen helpt je team de interne en externe call centers, maar ook de directory information service.

De IVR infrastructuur is gebaseerd op Genesys suite, naast andere componenten als CTI integratie en workforce management. Jouw team is verantwoordelijk voor het systeem dat brieven, smssen en mails uitstuurt naar onze klanten.

Je ondersteunt de domein manager in volgende belangrijkste taken:

  • Je zorgt voor het managen van de dagelijkse technische bezigheden van een team van 20 personen (dat zowel bestaat uit bedienden als uit freelancers)
  • Je levert een actieve follow-up van nieuwe projecten en processen om de oplossingen te kunnen voorzien die nodig zijn voor het bedrijf, rekening houdend met opgelegde budgettaire beperkingen 
  • Je verzekert de coördinatie en opvolging van operationele problemen en overziet de service availability en prestatie indicatoren
  • Je bent verantwoordleijk voor de planning en werkinhoud van je teamleden en voert de communicatie met onze levernaciers.
  • Je onderhoudt een krachtige relatie met onze interne klanten om te beantwoorden aan hun noden en een optimale klanttevredenheid te garanderen.

Jouw kwaliteiten

  • Ingenieur binnen IT, telecommunicatie of vergelijkbaar door ervaring
  • Je hebt een stevige ervaring in team management en bent erg sociaal
  • Je bent team-gericht en bent communicatief, zowel naar je team toe als naar management
  • Je werkt oplossingsgericht, hebt een goede portie logisch verstand en een sterke affiniteit met het operationele aspect van call centers
  • Je bent flexibel, assertief, geörganiseerd en kan wel tegen een stootje stress.
  • Je kan je vlot uitdrukken, zowel mondeling als schriftelijk in Nederlands, Frans en Engels
  • Een eerdere ervaring met callcenter platformen en/of Genesys suite is een voordeel

Wat we aanbieden

  • Je werkt op uitdagende projecten bij toonaangevende bedrijven in België.
  • Je komt terecht in een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan.
  • Je bent welkom op tal van sociale team- en bedrijfsevenementen.
  • Het interne team is betrokken bij je carrière en volgt die nauw op.

Voor freelancers:

  • We betalen je facturen tijdig en correct (30 dagen).
  • Aan het einde van je project gaan we proactief te werk en zorgen we voor de nodige begeleiding.

Voor bedienden:

  • Samen met de Training Officer geef je vorm aan je carrièrepad binnen AUSY/DataFlow.
  • Op zeer regelmatige basis organiseren we technische workshops en opleidingen en bieden we je de kans om certificaten te behalen.
  • Je inzet en professioneel talent worden beloond met een competitief salarispakket met extralegale voordelen: bedrijfswagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdvergoeding ... 

Stel je kandidaat

Vul het formulier in

Slechts één bestand | 5 MB limiet. | Toegelaten formaat: pdf doc docx pcs pages odt indd.

Meer weten?

Een babbeltje kan nooit kwaad

Laat je nummer achter of stuur ons een bericht. Wij nemen dan met plezier contact met je op!